• W krainie gramatyki

• Dnia 24 maja 2024r. odbyła się lekcja otwarta w klasie 3a prowadzona przez p. Małgorzatę Grzeszczak.
              Uczniowie bardzo aktywnie i twórczo pracowali w grupach. Wykazali się znajomością części mowy. Świetnie poradzili sobie z wszystkimi zadaniami z krainy gramatyki.

Brawo 3a!!!

• Wycieczka - 5B, 5D, 6B

• W dniach od 20 do 23 maja uczniowie klasy 5b, 5d oraz 6b mieli okazję wybrać się na wycieczkę do malowniczego Zakopanego. Podczas tych czterech dni odwiedziliśmy wiele atrakcji, które pozostaną nam w pamięci na długo.Pierwszego dnia wyruszyliśmy na Gubałówkę. To była prawdziwa przygoda! Wspinaczka na szczyt była nie tylko trudna, ale i bardzo satysfakcjonująca. Z góry roztaczał się przepiękny widok na Tatry. Warto było pokonać wysokość, aby móc podziwiać te piękne krajobrazy.Drugiego dnia udaliśmy się do Doliny Chochołowskiej. Spacerując po drewnianych kładkach, podziwialiśmy górskie krajobrazy i spotkaliśmy nawet stada kóz pasących się na zboczach. Wieczorem odwiedziliśmy słynne Krupówki. Spacerowaliśmy wśród kolorowych straganów, próbując regionalnych przysmaków i kupując pamiątki.Ostatniego dnia w Zakopanem odwiedziliśmy Dolinę Kościeliską. To miejsce zachwyciło nas swoją dzikością i pięknem. Podziwialiśmy potężne skały i strumienie. W drodze powrotnej do Warszawy zatrzymaliśmy się w Krakowie, gdzie zobaczyliśmy Wawel i Sukiennice.Wycieczka była nie tylko okazją do zwiedzania, ale także do integracji i wspólnego spędzania czasu. Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do jej organizacji!

Zdjęcia

• Kulturalnie w 4c

• 21 maja klasa 4c wybrała się do Muzeum Chopina aby poszerzyć swoją wiedzę na temat życia i twórczości jednego z najwybitniejszych kompozytorów polskich - Fryderyka Chopina. Była to okazja poznania ciekawych miejsc i historii z życia artysty oraz posłuchać muzyki mistrza.

• XXX Ogólnopolski Konkurs Poetycki im. Janusza Korczaka

• Kinga Gretka, uczennica klasy 6e, otrzymała wyróżnienie w XXX Ogólnopolskim Konkursie Poetyckim im. Janusza Korczaka. Jej wiersz został opublikowany w tomiku poetyckim Coś zwane poezją wypełniającą powietrze trzydziesta randka z Erato.Serdeczne gratulacje!!!Opiekun konkursu: Danuta Jutkiewicz

• Z matematyką przez życie

• 23 maja 2024 r. odbyło się uroczyste podsumowanie konkursu Z matematyką przez życie. Laureaci i osoby wyróżnione otrzymały dyplomy oraz nagrody. Przypominamy, że nasz uczeń – Michał Piekarczyk z klasy 6E zdobył I miejsce w kategorii kl. 6.  Jesteśmy dumni, gratulujemy i życzymy Michałowi  powodzenia w kolejnych konkursach.

• Wycieczka - 4E, 5A, 6D

• Drodzy uczniowie, rodzice i nauczyciele,

Chcielibyśmy podzielić się z Wami wspaniałymi wspomnieniami z naszej ostatniej wycieczki, która odbyła się w dniach 20, 21 i 22 maja. Trzy klasy 4E, 5A i 6D wyruszyły na niezapomnianą przygodę, a my chcielibyśmy Wam opowiedzieć, co dokładnie się wydarzyło.

Pierwszego dnia naszej wycieczki odwiedziliśmy Krakówmiasto historii i kultury . Spacerowaliśmy po urokliwych uliczkach Starego Miasta, podziwialiśmy Wawel i słuchaliśmy opowieści przewodnika. Następnie  udaliśmy się do Bochni, gdzie zwiedziliśmy jedną z najstarszych kopalni soli w Europie. Przewodnik opowiadział nam o historii wydobycia soli i życiu górników.

Po nocy spędzonej w kopalni soli mieliśmy okazję uczestniczyć w warsztatach wspinaczkowych pod okiem doświadczonych pracowników GOPR. To była niezwykła przygoda! Chętni uczniowie mieli możliwość spróbowania swoich sił w wspinaczce. Wspinanie się po skałach to nie tylko wyzwanie fizyczne, ale także duchowe. Każdy, kto podjął się tego zadania, mógł poczuć adrenalinę i satysfakcję z pokonania własnych ograniczeń. Dziękujemy instruktorom za cierpliwość i profesjonalizm! Po warsztatach ze wspinania udaliśmy się na kolejną część naszej wycieczki – spacer pomiędzy zamkami Bobolice i Mirów. Te średniowieczne warownie wznoszące się na wzgórzach zachwyciły nas swoją historią i pięknem. Widok na okolicę był niesamowity, a opowieść przewodnika dodała uroku temu miejscu.

Ostatniego dnia wycieczki odwiedziliśmy Muzeum Wsi Kieleckiej. To miejsce przenosi nas w inny świat – do czasów, gdy życie toczyło się w zgodzie z naturą. Zwiedzaliśmy drewniane chaty, oglądaliśmy sprzęty gospodarskie i słuchaliśmy opowieści przewodnika o tradycjach i zwyczajach dawnych mieszkańców wsi.

Wycieczka była nie tylko okazją do nauki i poznawania nowych miejsc, ale także do integracji i wspólnego spędzania czasu. Dziękujemy wszystkim za udział i za to, że razem stworzyliśmy niezapomniane chwile. Ta wycieczka na pewno zostanie długo w naszej pamięci!

Zdjęcia

• Wyniki Konkursów z Języka angielskiego

• Miło nam ogłosić, że uczennica klasy 7c, Izabela Jakimczuk została finalistką w Konkursie Przedmiotowym z Języka Angielskiego oraz laureatką Wojewódzkiego Konkusu z Języka Angielkiego Albion. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 10 maja na Wydziale Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Serdecznie gratulujemy tak wysokich osiągnięć i życzymy Izie powodzenia w kolejnych konkursach przedmiotowych.

• ZEBRANIE Z RODZICAMI

• W dniu 23.05.2024 r. (czwartek) w naszej szkole odbędą się zebrania z rodzicami:

godz. 17.15 - oddział przedszkolny

godz. 17.00 - 2d;  3a,b,c,d,. klasy 4e;  5a,c;    6a,c,d,e;     8a,c,dw;

godz. 18.30 -   1b,c,d;   2a,b,c; klasy 4a,b,c,d;   7a,b,c,dw;

Klasy 5b, 5d, 6b w innym terminie (16.05.2024).

Klasa 1a -środa godz.18.00

klasa 3e -środa godz.19.30

Wszyscy nauczyciele nie będący wychowawcami będą dostępni dla rodziców w godzinach 17.30-19.00.

Serdecznie zapraszamy.

• VI Turniej Szachowy

• NIECODZIENNA WIZYTA;-)

09.05.2024 nasi najmłodsi szachiści - uczestnicy VI Turnieju Szachowego dla klas I-III zostali zaproszeni do gabinetu Pani Dyrektor Moniki Kubackiej-Żurek na wręczenie medali i dyplomów. Wizyta cieszyła się wielkim zainteresowaniem, było to ogromne wyróżnienie. Chętni zasiadali na fotelu dyrektorskim inni częstowali się słodkościami, a jeszcze inni zadawali sporo pytań. Po części nieoficjalnej Pani Dyrektor wręczyła Puchar dla najlepszego szachisty.

Zwycięzcą VI Turnieju Szachowego został Marcin Chmielnicki z klasy 3c.

II miejsce zdobył Miłosz Bartnik z klasy 3d

III miejsce Szymon Patynowski z klasy 3c

4 miejsce Stanisław Prochowicz 3c

5 miejsce Dominik Rzepniewski 3d

6 miejsce Filip Majcher 3c

W turnieju wzięło udział 20 uczniów, wszyscy spędzili wspaniały czas z Panią Dyrektor, a na koniec otrzymali dyplomy za udział w turnieju.

Więcej zdjęć

• Relacja z wycieczki klasy 4A

Uczniowie  klasy  4a postanowili przeznaczyć fundusze zebrane ze sprzedaży ciast na karmę dla zwierząt. Najbliższe schronisko jest w Zielonce i tam tez udaliśmy się 8 maja zaopatrzeni w puszki dla piesków. Wyprowadziliśmy pieski na spacer na glinianki a potem urządziliśmy piknik na trawce. Ten dzień był bardzo udany- pogoda, humory i dobry uczynek 🙂

Zdjęcia--->

• Spotkanie z reprezentantem Polski w Amp Futbol

• ,, Nie musisz być wielkim, żeby zacząć, ale musisz zacząć, żeby być wielkim"

Les Brown

Klasa 4c brała udział w cyklu spotkań poświęconych budowaniu relacji rówieśniczych, pewności siebie oraz umiejętnościom pomagającym radzić sobie ze stresem.

Zajęcia prowadził Pan Przemysław Świercz były reprezentant Polski w Amp Futbolu, wielokrotnie nagradzany sportowiec, działacz odznaczony Srebrnym Krzyżem Zasługi.

Tematyka prowadzonych zajęć była trudna, ale niezwykle ważna, dlatego jesteśmy przekonani, że zdobyte umiejętności pomogą uczestnikom w radzeniu sobie z codziennymi wyzwaniami.